20090529

Ойрд уг нь их л сонинтой. Даанч блогтоо орох зав ердөө гаркуумаа.

Саяхан охин маань бэлтгэл ангиа дүүргэж, хаалтынх үйл ажиллагаа боллоо. Нөхөр бид 2 ч бөөн баяр охиныхоо анги руу очлоо. Тэнд нээх жаахан өөлкөн өөлкөн бяцхан иргэд сурсан мэдснээ гайхуулах шиг болжийнээ.

Би ч яахав охиноо хараал, миний охин хамгийн өөлкөн нь юм шиг харагдаал, өхөөрдөөл сууж байлаа.

Тараад гэр лүүгээ явж байхдаа нөхөртөө "Би жаахан байхдаа ийм гоё плаж өмсөж үзээгүй." гэлээ. Тэгсэн нөхөр маань намайг \арай охиндоо атаархаад байна уу даа гэсэн шиг харснаа\ "Хайрт минь би бас амьдралдаа ийм плаж өмсөж үзээгүй ээ. Чи бид 2 адилхан юм байна аа" гэснээ нээх жоготой инээдэг байгаа.


5 comments:

tumee 33 said...

Ooriin huuhed hamgiin hoorhon haragdaad baidiimaa,hehe.

бж said...

Bi ch eejiinhee oyoson tsagaan daashinzaar lav 3 jil gangarsan yum dag...

бж said...

tsetserlegt baihdaa...

Anonymous said...

Hahaha, ta 2 neeree uneheer ineedteinmaa. Gashuun uneniig hugjiltei helhiimaa. That's a good point. Sometimes we need to see a good side of the life. But as you know, our home in heaven is far better than this place. There we will wear the different and the best clothes. Urnaa

Pro31 said...

Tumee: harin tmee, aygui bol tanai huuhed miniihees uulkun bgaad bgaadaa, kkk.
Ganaa: chi min teul 3 jil gangan bjee. bi chinii angid bsan ataarhaal yvj bh bjee, kkk.
Unaa: yes yes yes~