20080913

Нөхөр маань урд шөнө ажил дээрээсээ ихээ ойртож ирдийм байна. Би гэж нойрмог хүн арайхийж хүлээж суулаа. Ирэхээр нь аяга цайгы нь уулга юу гэж, хмм.

Ирлээ.
Инээмсэглэлээ.
Бид үнсэлцлээ.

Нөхөр: 2улаа кино үзий гэв.
Би: \гайхав, нойр сэрэв\ Хаана?
Нөхөр: Энд...компюутэрээр
Би: \инээв\ Ямар?
Нөхөр: Надтай гэрлээчийг
Би: \инээв, баярла\ Аан, ямар гоёын \кино театрт үзэж амжаагүян\

Нөхөр маань компьютэрээ асааж, холбож молбож... тэр хооронд нь би хоол, цай болж гүйгээл.

Үзлээ.
Ккк...ёстой нэг савж уналаа.
Ямар хөгжилтэй, инээдтэй бас сургамжтай киноо хийгээв ээ.

Нөхрийн маань над барьсан сүрпрайз нь их таалагдлаа.

2 comments:

Anonymous said...

Tanaa 2 neeree gogo ger bul shuu. amjilt husie.Tanii nuhur tanid ushuu olon surprise barih boltugai..., my naiz ch bas gehgui yu kk

Anonymous said...

kkk, bayrlaa...