20081010

The Beatles

Би 10 жилд Битлз хамтлагаар амьсгалж, дурлажээсэн хүн дээ. Орос сургуулийн найз нараараа Битлзийн бүх альбомуудыг гуйж-гувшиж авхуулж, тээл дуунуудыг нь өглөө, өдөр шөнөгүй сонсож, аав, ээжийгээ их л бухимдуулж явсан үе минь саяхаан юм шиг санагдлаа. Бүх альбом нь байсандаа, гэснээс одоо тэр альбомнууд нээрээ хайчсым болоо?! хмм...

Тэгсэн өдөр TV-гээр мэдээ үзсэн шиг улс оронтойгоо танилцан сууж байтал Дөлгөөн \нэвтрүүлэгч\ Битлзийн тухай яриад эхлдиймаа. Урлаг, спортод ямар нам, шашин харгалзах бишд, Баяр сайдаас авхуулаал Долгион, Ганхүү, Батүүл гуай хүртэл, эртний хамаг Битлзийн нас ахисан улаан үнэнч фенүүд дараалалаараа. Хөшөөгөөн босгов бла..бла..бла...

Би ч дотроо орой зав гаргаж, очиж харах минь гэж бодлоо. Нөхрийгөө ажлаа тарахаас нь өмнө "цаана чинь Битлзийн хөшөө хотын төвд сүндрлэсэн байна. Хамтдаа очиж үзмой, дүх үү" SMS-длээ. Нөхөр маань ч "sure!" гэв. Хүүхдүүдэдээ аятайхан ойлгуулаад, би камераа бариад, гараад чавхдцан. Уг нь би харанхуйд-ганцаараа-гадуур-явах-майр-дургүй хүн. Тэгтэл яав нэг анзаарсан гав ганцаараа бүрхий болжаахад, хөөрцөн амьтан нөхрийнхөө ажил руу алхжаахымаа. \дур л байхл\

Ажил руу нь орлоо. Нөхөр маань гальс малс ажлынхаа эрч хүчтэй зогсоолоо. Тэр хооронд Амаа ба түүний нөхөдтэй жаал үг солилцоод авлаа.


Бид 2 гарлаа.
Нөхөр "Таксидах уу?"
Би "Яахым, 2-уулаа хамт атусдий."
Нөхөр "Зиа зиа, тэгий"

Их дэлгүүрийн зүг атусанд суулаа. 2-уул ойр зуурын юм хум хамж ярьжээтэл буух буудал ч болж.

Буулаа.
Гадаа сайхан байна гээ.
Зиак, хөшөөндөө очлоо. Ганц нэг хүн байна аа. Зураг хөргөө авхуулцгаагаал.
Би ч дутсангүй шүү.

Эхний хөшөө


Тэр үеийнхнийг дурсан, подезондох гитарчин. Гарт нь баяр хүргэж цэцэг бариулсым шиг байна лээ. Нөхөр маань "чи хань болоод зургаа авхуулчих" гэлээ. Би ч дуртай суулаа. Энэ талынх нь таалагдсөөн. Сэтгэмж сайтай болжээ гэж бодов.

Нөгөө тал нь


Зиа, багын минь дурласан ОДУУД.
Эргэн тойронд явах хүмүүс олон юм яриал байлээ. Энэ сахалтай байсан, байгаагүй. Төрх нь ондоо байна, сонин хийцийм гэх мэт... Үнэндээ тэр сонин биш байсанн. Гүй, сахалаа ургуулаал, эсвэл хусцан л байхгүй юү даа, Дэнзэн барималч хийгээгүй бол хэн нэг нь өөрийнхөө стилл, төсөөлөлөөр хийх л байсан. Юу ч хийсэн хүн болгонд таалагдкуу шд гэх шүү юм хум бодоол. Гүй нэг ёстойдоо би дотроо л хэрэлдээд байсым шиг байна бодоодаахад, ккк.

Ямар ч байсан алдартнуудын хөшөө нэгээр нэмэгджээ миний хотод! Ерөнхий сайд нь хүртэл хөрөнгө оруулалт хийцэн байхым.

1 comment:

dream said...

битлзийн тухай хайж яваад оллоо хэхэ. миний блогийн сүүлийн бичлэгийг нэг уншаад үзээрэй.
аан бас энийг http://zangga.blogspot.com/2009/04/beatles-funnies.html