20081011

Тамирчины эхнэр

Саяхны нэг хүлээн авалтан дээр олимпийн алтан медалийн эзэн Бадарууган ба түүний эхнэрийг харлаа. Эхнэртэй нь жаал үг солилцлоо.

Би бээр
өөрийн нүдээр тэдний тухай
тодорхойлолт дэвшүүл еээ гэж.

Эхнэрээс нь эхлий гэж бодлоо. Нуруугаараа 160-165см хооронд болов уу гэмээр өндөртөй. Шаргал өнгийн урт үстэй \мэдээж будсан л байх\, давхараатай том нүдтэй. Их л царайлаг хүүхэн байна лээ. Бадарууган ч харах царайны их хөдөлгөөнтэй, хөнгөн шингэн. Дэгдээл, ёстой л дэвжээн дээрээ бүжиглэдэг шигээ л цовхчоол, хүмүүстэй гальт, гальт гар барьсан болоод л, үнэн завгүй.


Хүмүүс Бадаруугантай гар барих, үг солилцох гээл бүчээл авахым, тэхээр эхнэр нь бүүр сурсан шинжтэй шууд л холхон шиг очоод, инээмсэглээд зогсчихийн.

Гальт үг солилцсон үгнээс

Би: Сайн уу?
Эхнэр нь: Өө, сайн. Сайн уу?
Би: Та 2 ойрд хүлээн авалт нтр гээд зав муутай байна уу?
Эхнэр нь: Харин ойрд бүр гайгүй болчоодайн өө. Олимпийн дараахан ч нилээн ийш тийш явсышд.
Би: Алдартай тамирчины эхнэр байх ямархуу байхын.
Эхнэр нь: Гэв гэнэт л ийм нэр хүндтэй болчдийм байнаа. Би ч арын албаныг нь сайн гүйцэтгээл гэхүү дээ.

...Тэгээл цаашаа бла..бла..бла... гээл баахан ярьсөө. Их найрсаг, эелдэг хүүхэн байсан.

Даанч би гэдэг хүн тэр үед юун аппарат нтртэй манатай, догдолсон амьтан байснаас болж зураг хөрөгөө ч мартаж орхиж. Сүүлд нь зургаа ганц даруулчдагүй гэж харамсжил суулаа.

3 comments:

Unknown said...

Зургаа даруулахгүй яасийн бээ

бж said...

Zaluu uls hol yavnaa. Ulam ih amjilt huseye, tedend.

GeorginA said...

Би танай сайтад нэгдэж, 3 хоногийн дотор одоо миний түншээс ирсэн захиас ирсэн. 2 сарын мессеж, утасны дуудлагаас хойш бидэнтэй уулзаж, түүнийг харсан тэр мөчийг би мэдэрсэн. Тэр бол тэр байсан. Мөн тэр хэвээрээ байна. Via touch templeofanswer@hotmail.co.uk, дуудлага / Whatsapp +234 (815) 542-5481